dimarts, 7 d’agost del 2012

Acostant-me al primer món

Si si....amb l'arribada del mes d'Agost, en el qual la majoría aprofitareu per anar a la platja, fer vacances, mudar-vos i enviar-me fotos de la vostra nova llar i disfrutar de la ja propera FM'12, mica en mica vaig omplint el pis...i acostant-me al primer món.

A continuació....us presento la RENTADORA!!! Crec que mai havia trobat a faltar un electrodòmestic com aquest...segurament perque mai n'havia tingut la necessitat però ara puc dir...Quin goig tenir tota la roba neta!!

El Lavarropa


A banda de les millores tecnològiques l'últim cap de setmana ha estat més productiu que l'anterior...Després de dos dies d'encalustrament al pis he aconseguit donar-li certa personalitat... Una tauleta pel menjador i recuperar la col·lecció de cerveses fa que el menjador comenci a ser l'espai que vaig pensar quan vaig arribar a aquest pis.

La Tauleta amb materials reciclats!!

Visió general del menjador

El següent pas...la nevera i el moble del menjador!! Si aquest finde puc no treballar (sembla que tocarà fer hores extres per primera vegada...) Aniré a comprar el material i les eines que em fan falta per a fer la resta de mobles que falten per completar el piset! Per cert...ja tinc vist el sofà!


I a la feina...bé...cada dia tinc més feina la qual cosa és un bon senyal...i cada cosa que faig em fa recordar que no m'he equivocat de carrera! Aviat més novetats!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada