dilluns, 25 de juny del 2012

1 mes

Doncs si...ja fa un mes que sóc a l'altra banda del món...no diré que ha passat ràpid perque diria una mentida però tampoc ha estat un calvari... Com ja he dit alguna vegada els començaments són durs...

Després d'un mes per Mendoza la situació va estabilitzant-se...el pis segueix igual de buit que a les últimes fotos però ja he començat a fer-me el mobiliari ( a mesura que surtin les coses del forn ja aniré penjant els invents ;) ).

No hi ha hagut inaguració del pis però si que hi vaig poder fer un soparet de pre-estrena... Calculo que cap a mitjans de juliol podré comptar amb l'estri indispensable per a fer una inaguració como cal : La xurraquera!


A la feina em vaig acomodant..m'agrada el que faig, si més no em toca trencar-me la closca a solucionar temes de disseny, fins i tot he recordat com es feien els talls geològics de segon de carrera... La gent de l'empresa molt bé, molt bon rotllo i molta però molta predisposició a fer asados al darrera de l'oficina d' enginyeria.

Dins d'aquest àmbit he debutat com a central a l'equip de l'empresa ( no tinc fotos però me les passaràn) i ho he fet amb victoria! A partir d'ara dos dies de futbol a la setmana fixes més un 3er en funció dels ànims ( Ja que encara no tinc nevera i per tant la meva dieta es força bàsica ha de mirar de fer esport per no posar-me com el Laporta)

Realment tinc unes ganes impressionants de que arribi començament de mes per rebre una injecció monetaria i seguir muntant el piset, però per a això ja queda menys!

Us aviso, aquest post el faig desde casa, amb un USB d'aquests asquerosos que aquí Argentina no són gaire fiables però aviat aconseguiré que m'instal·lin internet com Dèu mana i podré estar més conectat al món!

I de fet això ha estat aquest mes...feina, buscar pis, mira de fer-lo habitable minimament, un terratremol a les 5:28 del matí que va ser com si despertessin a sacsejades, curs de Civil 3D, alguna festa que altra i mirar de passar la distancia com es pot...

Del tema del circuit encara no he pogut moure res però...avui m'ha contactat un noi de Buenos Aires que està interessat en que plantegi una remodelació del circuit de Bs As...seguirè en contacte amb ell i a veure que pot sortir d'aquí però em sona a hores extres a casa per veure si puc estirar algún fil que em porti a fer un circuit...

Aviat, espero que amb més freqüència que fins ara us segueixo explicant per aquí!

1 comentari: