dimarts, 5 de juny del 2012

Mica en mica

Bé, sembla que a mesura que passen els dies tot es va col·locant al seu lloc...si fa poc patia per saber on viuría ara ja puc dir que...Tinc les claus de "casa"! 


No és una casa però té coses que l'assimilen a això... On viure?? És un departament ( piset) que està a dins d'un conjunt tancat de 6 departaments... És una planta baixa al qual s'accedeix des del distribuidor comunitari, espai on podria guardar una moto en cas que algún dia arribes a les meves mans. Es un pis senzillet, amb una sala menjador amb cuina i barra americana, lavabo, una habitació gran i... pati per fer asados!! 

Així doncs, tot hi no ser una casa compleix tots els requisits que buscava! Ubicació molt bona per a connexió amb autobusos, just al camí de la "traffic" que em porta a feina, al costat d'un supermercat i en una zona tranquila! Al final he descobert on viure!

I la feina? Molt bé! Després de la duresa dels primers dies, en els quals em vaig sentir més perdut que un esquimal al desert he trobat el camí. Amb la gent de la feina molt bon rotllo i amb la feina en sí la veritat és que també! 

Ara l'objectiu és començar a omplir el pis...per tal de que es vegi l'evolució us penjaré una mena de step-by-step de com va la cosa. I ara ja puc dir que si passeu per Mendoza, aquí hi teniu un sostre!

2 comentaris:

  1. Ja tens casa!!! Que bé :) A veure com ens ensenyes l'evolució d'anar-la omplint!

    ResponElimina
  2. Guapo m'ha encantat la imatge de tu com a esquimal al desert! ah, i que ja estigui superat més! un petonàs. INMA

    ResponElimina