dimarts, 17 de juliol del 2012

Més novetats mobiliaries!

Va passant el segon mes de residència a Mendoza i mica en mica la casa es va omplint...i convertint-se en el que he anat pensant...a poc a poc passa de ser un lloc habitable a un lloc acollidor ( encara queda bastant però és un bon inici ;) ).

Bueno...aquí van les noves incorporacions...en primer lloc una mica d'iluminació pel menjador...
Làmpara del menjador
 D'altra banda el que jo volia fer a casa amb les cerveses he hagut de resignar-me a fer-ho amb ampolles de vi...per sort Mendoza compta amb una amplia varietat de vins, molts d'ells concentrats a la vinoteca del costat de casa, que em permetrà fer una mini colecció en relativament poc temps...

Expositor d'ampolles 
Per la resta tot va sobre la marxa...entre aniversaris i esdeveniments variats els caps de setmana passen volant però les setmanes són for"c"a entretingudes... entre la feina, les feines de anar fent els mobles i el que va sortint d'improvist es passen més que ràpides.

Mica en mica em vaig fent el lloc a l'empresa i a poc a poc vaig enganxant de que va tot això... i per últim la major de les novetats...ja està contractat internet! Ara només cal esperar que els paisanos de Telefónica vinguin a instalar la línia i el router per a poder estar completament connectat al món!

No sé que serà primer...si la instalació d'internet o algún esdeveniment mereixedor d'una actualització del blog però en qualsevol cas espero que tot sigui ben aviat.

P.D: Carla, si vens el finde et faig un post dedicat! ;)

1 comentari:

  1. YAPOH! Em podríes dedicar un post igualment, no? ;) txurrimindungui, saps que no he pogut venir, pero tot sigui epr poder acollir-te (clar i catalá) a l'agost en bones condicions! No será per falta de ganes! muamuamua

    ResponElimina